Poligrāfija ›       Brendings ›       Zīmēšana/dizains ›       Web-baneri
Vides reklāma ›       Reklāmas suvenīri ›       Foto ›       Portfolio

Skrejlapas un flaieri

Pilnkrāsu drukātas skrejlapas ir viens no visbiežāk izplatītajiem reklāmas materiāliem, ko izplata – izstādēs, ar avīžu un žurnālu starpniecību, vai nosūtot tieši klientam pa pastu vēstules veidā. Skrejlapas jūs sastapsiet arī kafejnīcā, atradīsiet savā pastkastē, tās jums pasniegs veikalā vai uz ielas.

Skrejlapa jeb flaieris nav vienkārši papīra lapa! Tas ir ieguldījums preces / produkta atpazīstamībā.

 

Flaieri, pateicoties savam nelielajam izmēram, gluži "automātiski" nonāk somiņās, un biežāk par citiem reklāmas materiāliem tiek pēc kāda laika "atrasti" somiņā, vai atvilknē, jo nav pamanīti un nav izmesti. Pateicoties šim faktam, flaieriem ir ilgāks ietekmes laiks uz mērķauditoriju. Taču kāda būs šī reklāmas materiāla atdeve nosaka tā vizuālais un informatīvais saturs.

Flaieru / skrejlapu izveidē īpaši jāpiegriež vērība informācijas lakoniskumam, fotogrāfijas (vai nedaudzu fotogrāfiju) ekspresivitātei, atbilstībai kontekstam, jācenšas pateikt īsumā galveno (nu gluži kā twiterī!). Tomēr, galvenais, lai informācija, ko sniedz skrejlapa būtu noderīga potenciālajam klientam! Skrejlapa var kalpot arī kā atlaižu kupons.

Ļoti svarīga ir arī flaieru pasniegšanas māksla, jo tā ietekmē potenciālā klienta priekštatu par jūsu kompāniju - ir jāpasniedz tā it kā no "visas sirds" - ar smaidu un laipnu uzrunu.

Lietas, ko nedrīkst pieļaut, ja dalāt skrejlapas izstādē:

  • nedrīkst flaierus rokās "maisīt" kā kārtis;
  • turēt sabāztus apģērba kabatās;
  • flaieri nedrīkst būt netīri, saburzīti, mētāties jums pie kājām;

Skrejlapu / Flaieru dizains

Jebkura kvalitatīva skrejlapa sniedz vēstījumu patērētājam. Lai izstrādātu skrejlapas dizainu ir vajadzīgi vairāki elementi:

  • logotips;
  • kontaktinformācija;
  • grafiskie materiāli (fotogrāfijas, zīmējumi, shēmas utt.);
  • teksta informācija.

Tehniska rakstura skrejlapā var izvietot arī grafikus un diagrammas, lai palīdzētu patērētājiem vieglāk uztvert informāciju.

reklāma Ņedvižimostj reklāma Ņedvižimostj

1) Standarta reklāmas lapa, formāts A5 – izvietojums horizontāls vai vertikāls. Pārsvarā izmanto vienas konkrētas produkcijas vai pakalpojuma reklamēšanā. Lai reklāmas materiāls būtu vizuāli pievilcīgs, Ņemot vērā flaiera izmēru, nākas samazināt teksta apjomu un bilžu skaitu. Pārlieku piesātināts ar informāciju šis reklāmas materiāls nesniedz vēlamo efektu, tādēļ, izvērtējot izejmateriālus, jācenšas atmest visu lieko. Piem. tekstu var veidot nevis kā aprakstu, bet gan kā piem. pakalpojumu uzskaiti pa punktiem, papildinot to ar fotogrāfijām. reklāma Ņedvižimostj

2) 1/3 no A4 bukleta - tiek izmantots tāpat kā iepriekš minētais flaieris, taču tekstu apjoms vēl vairāk jāsamazina.

3) A6 formāta skrejlapas - parasti izmanto mazbudžeta reklāmas kampaņām, vai reklamējot vienu konkrētu preci vai pakalpojumu.

 

Dizaina pakalpojumi: Līgumcena. Atkarībā no dizaina sarežģītības cena var mainīties, piem. ja bukletā nebūs fotogrāfiju, tad cena būs zemāka, jo nebūs nepieciešama fotoapstrāde, bet, ja bukleta izveides procesā jāpārzīmē n-tie firmu logotipi uz vektorgrafikas formātu, vai nepieciešams izgriezt no fona daudzām fotogrāfijām detaļas, tad summa var pieaugt atkarībā no nepieciešamā laika patēriņa. Tāpat, ja nepieciešama fotogrāfēšana, vai fotogrāfijas no fotobankas, cena par dizainu tiek aprēķināta individuāli.

N.B. Viena eksemplāra cena ir apgriezti proporcionāla tirāžas lielumam! Jo lielāka tirāža, jo zemāka pašizmaksa...

 

Kontakti

SIA B-STYLE
GSM: 26577855, 28310079
e-pasts: info@logotype.lv